Řešení problémů
Jak vyřešit situaci když něco nefunguje?
Postup řešení problémů:
- Máte mít k poskytované službě přístup? Viz jak získat konto
- Neporušil(a) jste pravidla? Viz pravidla
- Ověřit zda neprobíhá plánovaná údržba nebo si již tento problém neřeší:
- neprobíhá profylaxe CIV (termíny profylaxe),
- zkontrolovat dostupnost služeb (přehled dostupnosti služeb),
- informovat se mailem u Supportu KIV zda není naplánována údržba.
- Informovat osobně nebo mailem o potížích Support KIV. Dostatečně jasně a přesně popsat příznaky Vašeho problému, konkrétní stroj (jméno nebo IP adresa), kterého se problém týká.
- Vyčkat na odpověď nebo vyřešení.
- Pokud závada zmizí nebo ji vyřešíte vlastními silami (např. omyl, apod.) je dobré o již vyřešené situaci zpětně Support KIV informovat.