Projekt

Obecné

Profil

« Předchozí | Další » 

Revize fa86dbdd

Přidáno uživatelem Milan Horínek před téměř 2 roky(ů)

Svítící pozadí

Zobrazit rozdíly:

workdir/HOW.md
17 17
    - Jednotlivé UI komponenty se do skriptu dostanou tak, že pro ně uděláte parametr v této třídě a tomu pak v Unity přiřadíte daný herní objekt. 
18 18
5. Animace
19 19
    - Animace lze překopírovat z `Assets/Animations`. Pozor však na to, že ve složce se nachází jak animace tak motiony, které jsou přižazeny jednotlivým stavům v animacích. ___Pozor__, toto přiřazení se však nepřenese a je ho potřeba vytvořit znovu!
20
    - Přidat svítící pozadí, které v předchozí šabloně se volá z Audio Playeru na success, tak tady ho dát normálně do `TaskMainCamera.cs`, kde je jako parametr `border`. 
21
6. Skip/continue tlačítko
22
7. Výsledky
23
8. Nápověda?
20 24

  
21 25
_Poznámky (i k současné šabloně):_
22 26

  
......
31 35
- Velikost u learning phase
32 36
- Škálování u options
33 37
- Zvuky
34
- Vyčistit kód
35
- Zdokumentovat
36 38
- Animace fungují
37 39
- "Exam over" a ukázání solutionu při vypršení timeru
38 40
- Správný text na `skip` tlačítku (_přeskočit/pokračovat_)
39 41
- Přeskočit manuálně kolo
40 42
- Konstanty
43
- Svítící pozadí
41 44

  
42 45
## TODO
43 46

  
47
- Zpracování výsledků
44 48
- Seed
45 49
- Adaptivní škálování podle stran
46
- Zpracování výsledků
47 50
- Celkový herní čas?
51
- Vyčistit kód
52
- Zdokumentovat
53
- Nápověda?
48 54

  
49 55
## WHAT
50 56

  

Také k dispozici: Unified diff