Revize fa86dbdd
Přidáno uživatelem Milan Horínek před téměř 2 roky(ů)
workdir/HOW.md | ||
---|---|---|
17 | 17 |
- Jednotlivé UI komponenty se do skriptu dostanou tak, že pro ně uděláte parametr v této třídě a tomu pak v Unity přiřadíte daný herní objekt. |
18 | 18 |
5. Animace |
19 | 19 |
- Animace lze překopírovat z `Assets/Animations`. Pozor však na to, že ve složce se nachází jak animace tak motiony, které jsou přižazeny jednotlivým stavům v animacích. ___Pozor__, toto přiřazení se však nepřenese a je ho potřeba vytvořit znovu! |
20 |
- Přidat svítící pozadí, které v předchozí šabloně se volá z Audio Playeru na success, tak tady ho dát normálně do `TaskMainCamera.cs`, kde je jako parametr `border`. |
|
21 |
6. Skip/continue tlačítko |
|
22 |
7. Výsledky |
|
23 |
8. Nápověda? |
|
20 | 24 |
|
21 | 25 |
_Poznámky (i k současné šabloně):_ |
22 | 26 |
|
... | ... | |
31 | 35 |
- Velikost u learning phase |
32 | 36 |
- Škálování u options |
33 | 37 |
- Zvuky |
34 |
- Vyčistit kód |
|
35 |
- Zdokumentovat |
|
36 | 38 |
- Animace fungují |
37 | 39 |
- "Exam over" a ukázání solutionu při vypršení timeru |
38 | 40 |
- Správný text na `skip` tlačítku (_přeskočit/pokračovat_) |
39 | 41 |
- Přeskočit manuálně kolo |
40 | 42 |
- Konstanty |
43 |
- Svítící pozadí |
|
41 | 44 |
|
42 | 45 |
## TODO |
43 | 46 |
|
47 |
- Zpracování výsledků |
|
44 | 48 |
- Seed |
45 | 49 |
- Adaptivní škálování podle stran |
46 |
- Zpracování výsledků |
|
47 | 50 |
- Celkový herní čas? |
51 |
- Vyčistit kód |
|
52 |
- Zdokumentovat |
|
53 |
- Nápověda? |
|
48 | 54 |
|
49 | 55 |
## WHAT |
50 | 56 |
|
Také k dispozici: Unified diff
Svítící pozadí