Projekt

Obecné

Profil

Stáhnout (3.64 KB) Statistiky
| Větev: | Revize:
1
## Postup
2

    
3
1. Nastavit parametry `Task.Configuration` z předchozího `InputParams`
4
    - Je nutné dát MaxTime až za Rounds, protože MaxTime využívá Rounds k určení. Jinými slovy Rounds/NumRounds musí být jako první, protože jsou od něj odvozeny další výpočty v parseru. 
5
    - Pokud něco chybí, nastavit to napevno podle přechozí šablony (některé věci tam prostě nebyli variabilní).
6
2. Nastavit konstanty a inputy (textové řetězce)
7
    - Hlavně pozor na nějaké defaultní hodnoty jako `DEFAULT INPUT DATA`
8
        - U mě byly defaultně vypnuty zvuky a snažil jsem se přijít na to, proč nefungují.
9
        - Kdyžtak tato data upravit podle potřeb šablony.
10
        - V inputu přidat všechny potřebné textové řetězce
11
3. Předělat UI komponenty ze staré šablony v `Main > Canvas Game` do `Task > Task And Menu > Body > Task`
12
    - Nemusí to být úplně stejné, jen aby to stejně vypadalo a fungovalo. Někde je to rozhodně potřeba poupravit a klidně se může zvolit i jiný přístup k implementaci. 
13
    - Určitě bude problém s tím, že nová šablona má jiný defaultní poměr stran, takže defaultní rozpoložení bude trochu jiné. 
14
    - U šablon, které měli vlastní _Time Bar_ nepředělávat, ale použít globální, který je v nové. 
15
4. Logika celé úlohy se ve staré šabloně nachází v souboru `Main.cs`, ale pozor __může být i rozdělena do dalších souborů jako například ekvivalent roundu (bývá tam pojmenovaný jinak jako třeba `Exam.cs`)__. Tuto logiku předělat do `TaskMainCamera.cs`. 
16
    - Základní fce by měli shodné, ale vždy upravené pro potřeby určité šablony. 
17
    - Osobně jsem některé vynechal a udělal jejich alternativy, protože mi přišli i zbytečné. 
18
    - Implementace jednotlivých funkcí se také může lišit podle toho, jak člověk vytvoří UI. 
19
    - Jednotlivé UI komponenty se do skriptu dostanou tak, že pro ně uděláte parametr v této třídě a tomu pak v Unity přiřadíte daný herní objekt. 
20
5. Animace
21
    - Animace lze překopírovat z `Assets/Animations`. Pozor však na to, že ve složce se nachází jak animace tak motiony, které jsou přižazeny jednotlivým stavům v animacích. ___Pozor__, toto přiřazení se však nepřenese a je ho potřeba vytvořit znovu!
22
    - Přidat svítící pozadí, které v předchozí šabloně se volá z Audio Playeru na success, tak tady ho dát normálně do `TaskMainCamera.cs`, kde je jako parametr `border`. 
23
6. Skip/continue tlačítko
24
7. Výsledky
25
8. Nápověda?
26

    
27
_Poznámky (i k současné šabloně):_
28

    
29
- Není to 1:1, spousta funkcí je custom made
30
    - Například stisk tlačítek dělám přes OnClick handler a sender
31
- Tlačítko pokračovat jako @continue
32

    
33
## Co je hotovo
34

    
35
- Už jde přeskočit v learning phase
36
- Tlačítka se zamknou po každém špatném pokusu nebo při správném všechny
37
- Velikost u learning phase
38
- Škálování u options
39
- Zvuky
40
- Animace fungují
41
- "Exam over" a ukázání solutionu při vypršení timeru
42
- Správný text na `skip` tlačítku (_přeskočit/pokračovat_)
43
- Přeskočit manuálně kolo
44
- Konstanty
45
- Svítící pozadí
46
- Název tasku
47

    
48
## TODO
49

    
50
- Zpracování výsledků
51
- Seed
52
- Adaptivní škálování podle stran
53
- Celkový herní čas?
54
- Vyčistit kód
55
- Zdokumentovat
56
- Nápověda?
57

    
58
## WHAT
59

    
60
- Kam jdou data z generátoru?
61
    - Zpátky do configu
62
- Proč jsou tam někde "New" verze šablon
63
    - Rozdělali kluci, ale o není to funkční, jen nějaký nástřel
64

    
65
## Co probrat?
66

    
67
- TimeBar časově úplně neodpovídá
68
- Nefunguje mi ten PopUpBox - renderuje se až za tím, co mám (resp moje prvky v Tasku nejsou vidět, ale jde na ně kliknout)
(2-2/2)