Revize d11232e3
Přidáno uživatelem Milan Horínek před téměř 2 roky(ů)
workdir/HOW.md | ||
---|---|---|
4 | 4 |
- Je nutné dát MaxTime až za Rounds, protože MaxTime využívá Rounds k určení. Jinými slovy Rounds/NumRounds musí být jako první, protože jsou od něj odvozeny další výpočty v parseru. |
5 | 5 |
2. Nastavit konstanty |
6 | 6 |
- Hlavně pozor na nějaké defaultní hodnoty jako `DEFAULT INPUT DATA` |
7 |
- U mě byly defaultně vypnuty zvuky a snažil jsem se přijít na to, proč nefungují. |
|
8 |
- Kdyžtak tato data upravit podle potřeb šablony. |
|
7 | 9 |
- Není to 1:1, spousta funkcí je custom made |
8 | 10 |
- Například stisk tlačítek dělám přes OnClick handler a sender |
9 | 11 |
- Main.cs to TaskMainCamera.cs |
... | ... | |
15 | 17 |
- Tlačítka se zamknou po každém špatném pokusu nebo při správném všechny |
16 | 18 |
- Velikost u learning phase |
17 | 19 |
- Škálování u options |
20 |
- Zvuky |
|
18 | 21 |
|
19 | 22 |
## TODO |
20 | 23 |
|
... | ... | |
24 | 27 |
- Seed |
25 | 28 |
- Adaptivní škálování podle stran |
26 | 29 |
- Zpracování výsledků |
27 |
- Zvuk |
|
28 | 30 |
|
29 | 31 |
## WHAT |
30 | 32 |
|
Také k dispozici: Unified diff
Upraven postup