Projekt

Obecné

Profil

Stáhnout (3.82 KB) Statistiky
| Větev: | Revize:
1
## Postup
2

    
3
1. Nastavit parametry `Task.Configuration` z předchozího `InputParams`
4
    - Je nutné dát MaxTime až za Rounds, protože MaxTime využívá Rounds k určení. Jinými slovy Rounds/NumRounds musí být jako první, protože jsou od něj odvozeny další výpočty v parseru. 
5
    - Pokud něco chybí, nastavit to napevno podle přechozí šablony (některé věci tam prostě nebyli variabilní).
6
2. Nastavit konstanty a inputy (textové řetězce)
7
    - Hlavně pozor na nějaké defaultní hodnoty jako `DEFAULT INPUT DATA`
8
        - U mě byly defaultně vypnuty zvuky a snažil jsem se přijít na to, proč nefungují.
9
        - Kdyžtak tato data upravit podle potřeb šablony.
10
        - V inputu přidat všechny potřebné textové řetězce
11
3. Předělat UI komponenty ze staré šablony v `Main > Canvas Game` do `Task > Task And Menu > Body > Task`
12
    - Nemusí to být úplně stejné, jen aby to stejně vypadalo a fungovalo. Někde je to rozhodně potřeba poupravit a klidně se může zvolit i jiný přístup k implementaci. 
13
    - Určitě bude problém s tím, že nová šablona má jiný defaultní poměr stran, takže defaultní rozpoložení bude trochu jiné. 
14
    - U šablon, které měli vlastní _Time Bar_ nepředělávat, ale použít globální, který je v nové. 
15
4. Logika celé úlohy se ve staré šabloně nachází v souboru `Main.cs`, ale pozor __může být i rozdělena do dalších souborů jako například ekvivalent roundu (bývá tam pojmenovaný jinak jako třeba `Exam.cs`)__. Tuto logiku předělat do `TaskMainCamera.cs`. 
16
    - Základní fce by měli shodné, ale vždy upravené pro potřeby určité šablony. 
17
    - Osobně jsem některé vynechal a udělal jejich alternativy, protože mi přišli i zbytečné. 
18
    - Implementace jednotlivých funkcí se také může lišit podle toho, jak člověk vytvoří UI. 
19
    - Jednotlivé UI komponenty se do skriptu dostanou tak, že pro ně uděláte parametr v této třídě a tomu pak v Unity přiřadíte daný herní objekt. 
20
5. Animace
21
    - Animace lze překopírovat z `Assets/Animations`. Pozor však na to, že ve složce se nachází jak animace tak motiony, které jsou přižazeny jednotlivým stavům v animacích. ___Pozor__, toto přiřazení se však nepřenese a je ho potřeba vytvořit znovu!
22
    - Přidat svítící pozadí, které v předchozí šabloně se volá z Audio Playeru na success, tak tady ho dát normálně do `TaskMainCamera.cs`, kde je jako parametr `border`. 
23
6. Skip/continue tlačítko
24
7. Výsledky
25
    - Bacha je to rozděleno na round a task (bylo i v předchozí šabloně), kdy v round je vždy shrnutí kola a v tasku pak data z celé úlohy + se tam přidají data z těch kol.
26
8. Nápověda?
27

    
28
_Poznámky (i k současné šabloně):_
29

    
30
- Není to 1:1, spousta funkcí je custom made
31
    - Například stisk tlačítek dělám přes OnClick handler a sender
32
- Tlačítko pokračovat jako @continue
33

    
34
## Co je hotovo
35

    
36
- Už jde přeskočit v learning phase
37
- Tlačítka se zamknou po každém špatném pokusu nebo při správném všechny
38
- Velikost u learning phase
39
- Škálování u options
40
- Zvuky
41
- Animace fungují
42
- "Exam over" a ukázání solutionu při vypršení timeru
43
- Správný text na `skip` tlačítku (_přeskočit/pokračovat_)
44
- Přeskočit manuálně kolo
45
- Konstanty
46
- Svítící pozadí
47
- Název tasku
48

    
49
## TODO
50

    
51
- Zpracování výsledků
52
- Seed
53
- Adaptivní škálování podle stran
54
- Celkový herní čas?
55
- Vyčistit kód
56
- Zdokumentovat
57
- Nápověda?
58

    
59
## WHAT
60

    
61
- Kam jdou data z generátoru?
62
    - Zpátky do configu
63
- Proč jsou tam někde "New" verze šablon
64
    - Rozdělali kluci, ale o není to funkční, jen nějaký nástřel
65

    
66
## Co probrat?
67

    
68
- TimeBar časově úplně neodpovídá
69
- Nefunguje mi ten PopUpBox - renderuje se až za tím, co mám (resp moje prvky v Tasku nejsou vidět, ale jde na ně kliknout)
(2-2/2)