Projekt

Obecné

Profil

Stáhnout (2.95 KB) Statistiky
| Větev: | Revize:
1
## Postup
2

    
3
1. Nastavit parametry `Task.Configuration` z předchozího `InputParams`
4
    - Je nutné dát MaxTime až za Rounds, protože MaxTime využívá Rounds k určení. Jinými slovy Rounds/NumRounds musí být jako první, protože jsou od něj odvozeny další výpočty v parseru. 
5
2. Nastavit konstanty
6
    - Hlavně pozor na nějaké defaultní hodnoty jako `DEFAULT INPUT DATA`
7
        - U mě byly defaultně vypnuty zvuky a snažil jsem se přijít na to, proč nefungují.
8
        - Kdyžtak tato data upravit podle potřeb šablony.
9
3. Předělat UI komponenty ze staré šablony v `Main > Canvas Game` do `Task > Task And Menu > Body > Task`
10
    - Nemusí to být úplně stejné, jen aby to stejně vypadalo a fungovalo. Někde je to rozhodně potřeba poupravit a klidně se může zvolit i jiný přístup k implementaci. 
11
    - Určitě bude problém s tím, že nová šablona má jiný defaultní poměr stran, takže defaultní rozpoložení bude trochu jiné. 
12
    - U šablon, které měli vlastní _Time Bar_ nepředělávat, ale použít globální, který je v nové. 
13
4. Logika celé úlohy se ve staré šabloně nachází v souboru `Main.cs`, ale pozor __může být i rozdělena do dalších souborů jako například ekvivalent roundu (bývá tam pojmenovaný jinak jako třeba `Exam.cs`)__. Tuto logiku předělat do `TaskMainCamera.cs`. 
14
    - Základní fce by měli shodné, ale vždy upravené pro potřeby určité šablony. 
15
    - Osobně jsem některé vynechal a udělal jejich alternativy, protože mi přišli i zbytečné. 
16
    - Implementace jednotlivých funkcí se také může lišit podle toho, jak člověk vytvoří UI. 
17
    - Jednotlivé UI komponenty se do skriptu dostanou tak, že pro ně uděláte parametr v této třídě a tomu pak v Unity přiřadíte daný herní objekt. 
18
5. Animace
19
    - Animace lze překopírovat z `Assets/Animations`. Pozor však na to, že ve složce se nachází jak animace tak motiony, které jsou přižazeny jednotlivým stavům v animacích. ___Pozor__, toto přiřazení se však nepřenese a je ho potřeba vytvořit znovu!
20

    
21
_Poznámky (i k současné šabloně):_
22

    
23
- Není to 1:1, spousta funkcí je custom made
24
    - Například stisk tlačítek dělám přes OnClick handler a sender
25
- Tlačítko pokračovat jako @continue
26

    
27
## Co je hotovo
28

    
29
- Už jde přeskočit v learning phase
30
- Tlačítka se zamknou po každém špatném pokusu nebo při správném všechny
31
- Velikost u learning phase
32
- Škálování u options
33
- Zvuky
34
- Vyčistit kód
35
- Zdokumentovat
36
- Animace fungují
37
- "Exam over" a ukázání solutionu při vypršení timeru
38

    
39
## TODO
40

    
41
- Konstanty
42
- Přeskočit manuálně kolo
43
- Seed
44
- Adaptivní škálování podle stran
45
- Zpracování výsledků
46
- Celkový herní čas?
47

    
48
## WHAT
49

    
50
- Kam jdou data z generátoru?
51
    - Zpátky do configu
52
- Proč jsou tam někde "New" verze šablon
53
    - Rozdělali kluci, ale o není to funkční, jen nějaký nástřel
54

    
55
## Co probrat?
56

    
57
- TimeBar časově úplně neodpovídá
(2-2/2)