1
|
## Postup
|
2
|
|
3
|
1. Nastavit parametry `Task.Configuration` z předchozího `InputParams`
|
4
|
- Je nutné dát MaxTime až za Rounds, protože MaxTime využívá Rounds k určení. Jinými slovy Rounds/NumRounds musí být jako první, protože jsou od něj odvozeny další výpočty v parseru.
|
5
|
2. Nastavit konstanty
|
6
|
- Hlavně pozor na nějaké defaultní hodnoty jako `DEFAULT INPUT DATA`
|
7
|
- Není to 1:1, spousta funkcí je custom made
|
8
|
- Například stisk tlačítek dělám přes OnClick handler a sender
|
9
|
- Main.cs to TaskMainCamera.cs
|
10
|
- Tlačítko pokračovat jako @continue
|
11
|
|
12
|
## Co je hotovo
|
13
|
|
14
|
- Už jde přeskočit v learning phase
|
15
|
- Tlačítka se zamknou po každém špatném pokusu nebo při správném všechny
|
16
|
- Velikost u learning phase
|
17
|
- Škálování u options
|
18
|
|
19
|
## TODO
|
20
|
|
21
|
- Konstanty
|
22
|
- Efekty
|
23
|
- Přeskočit manuálně kolo
|
24
|
- Seed
|
25
|
- Adaptivní škálování podle stran
|
26
|
- Zpracování výsledků
|
27
|
- Zvuk
|
28
|
|
29
|
## WHAT
|
30
|
|
31
|
- Kam jdou data z generátoru?
|
32
|
- Zpátky do configu
|
33
|
- Proč jsou tam někde "New" verze šablon
|
34
|
- Rozdělali kluci, ale o není to funkční, jen nějaký nástřel
|
35
|
|
36
|
## Co probrat?
|
37
|
|
38
|
- TimeBar časově úplně neodpovídá
|