Projekt

Obecné

Profil

Stáhnout (3.52 KB) Statistiky
| Větev: | Revize:
1
## Postup
2

    
3
1. Nastavit parametry `Task.Configuration` z předchozího `InputParams`
4
    - Je nutné dát MaxTime až za Rounds, protože MaxTime využívá Rounds k určení. Jinými slovy Rounds/NumRounds musí být jako první, protože jsou od něj odvozeny další výpočty v parseru. 
5
2. Nastavit konstanty a inputy (textové řetězce)
6
    - Hlavně pozor na nějaké defaultní hodnoty jako `DEFAULT INPUT DATA`
7
        - U mě byly defaultně vypnuty zvuky a snažil jsem se přijít na to, proč nefungují.
8
        - Kdyžtak tato data upravit podle potřeb šablony.
9
        - V inputu přidat všechny potřebné textové řetězce
10
3. Předělat UI komponenty ze staré šablony v `Main > Canvas Game` do `Task > Task And Menu > Body > Task`
11
    - Nemusí to být úplně stejné, jen aby to stejně vypadalo a fungovalo. Někde je to rozhodně potřeba poupravit a klidně se může zvolit i jiný přístup k implementaci. 
12
    - Určitě bude problém s tím, že nová šablona má jiný defaultní poměr stran, takže defaultní rozpoložení bude trochu jiné. 
13
    - U šablon, které měli vlastní _Time Bar_ nepředělávat, ale použít globální, který je v nové. 
14
4. Logika celé úlohy se ve staré šabloně nachází v souboru `Main.cs`, ale pozor __může být i rozdělena do dalších souborů jako například ekvivalent roundu (bývá tam pojmenovaný jinak jako třeba `Exam.cs`)__. Tuto logiku předělat do `TaskMainCamera.cs`. 
15
    - Základní fce by měli shodné, ale vždy upravené pro potřeby určité šablony. 
16
    - Osobně jsem některé vynechal a udělal jejich alternativy, protože mi přišli i zbytečné. 
17
    - Implementace jednotlivých funkcí se také může lišit podle toho, jak člověk vytvoří UI. 
18
    - Jednotlivé UI komponenty se do skriptu dostanou tak, že pro ně uděláte parametr v této třídě a tomu pak v Unity přiřadíte daný herní objekt. 
19
5. Animace
20
    - Animace lze překopírovat z `Assets/Animations`. Pozor však na to, že ve složce se nachází jak animace tak motiony, které jsou přižazeny jednotlivým stavům v animacích. ___Pozor__, toto přiřazení se však nepřenese a je ho potřeba vytvořit znovu!
21
    - Přidat svítící pozadí, které v předchozí šabloně se volá z Audio Playeru na success, tak tady ho dát normálně do `TaskMainCamera.cs`, kde je jako parametr `border`. 
22
6. Skip/continue tlačítko
23
7. Výsledky
24
8. Nápověda?
25

    
26
_Poznámky (i k současné šabloně):_
27

    
28
- Není to 1:1, spousta funkcí je custom made
29
    - Například stisk tlačítek dělám přes OnClick handler a sender
30
- Tlačítko pokračovat jako @continue
31

    
32
## Co je hotovo
33

    
34
- Už jde přeskočit v learning phase
35
- Tlačítka se zamknou po každém špatném pokusu nebo při správném všechny
36
- Velikost u learning phase
37
- Škálování u options
38
- Zvuky
39
- Animace fungují
40
- "Exam over" a ukázání solutionu při vypršení timeru
41
- Správný text na `skip` tlačítku (_přeskočit/pokračovat_)
42
- Přeskočit manuálně kolo
43
- Konstanty
44
- Svítící pozadí
45
- Název tasku
46

    
47
## TODO
48

    
49
- Zpracování výsledků
50
- Seed
51
- Adaptivní škálování podle stran
52
- Celkový herní čas?
53
- Vyčistit kód
54
- Zdokumentovat
55
- Nápověda?
56

    
57
## WHAT
58

    
59
- Kam jdou data z generátoru?
60
    - Zpátky do configu
61
- Proč jsou tam někde "New" verze šablon
62
    - Rozdělali kluci, ale o není to funkční, jen nějaký nástřel
63

    
64
## Co probrat?
65

    
66
- TimeBar časově úplně neodpovídá
67
- Nefunguje mi ten PopUpBox - renderuje se až za tím, co mám (resp moje prvky v Tasku nejsou vidět, ale jde na ně kliknout)
(2-2/2)