Projekt

Obecné

Profil

« Předchozí | Další » 

Revize 363c9716

Přidáno uživatelem Milan Horínek před téměř 2 roky(ů)

Názvy tasku

Zobrazit rozdíly:

workdir/HOW.md
2 2

  
3 3
1. Nastavit parametry `Task.Configuration` z předchozího `InputParams`
4 4
    - Je nutné dát MaxTime až za Rounds, protože MaxTime využívá Rounds k určení. Jinými slovy Rounds/NumRounds musí být jako první, protože jsou od něj odvozeny další výpočty v parseru. 
5
2. Nastavit konstanty
5
2. Nastavit konstanty a inputy (textové řetězce)
6 6
    - Hlavně pozor na nějaké defaultní hodnoty jako `DEFAULT INPUT DATA`
7 7
        - U mě byly defaultně vypnuty zvuky a snažil jsem se přijít na to, proč nefungují.
8 8
        - Kdyžtak tato data upravit podle potřeb šablony.
9
        - V inputu přidat všechny potřebné textové řetězce
9 10
3. Předělat UI komponenty ze staré šablony v `Main > Canvas Game` do `Task > Task And Menu > Body > Task`
10 11
    - Nemusí to být úplně stejné, jen aby to stejně vypadalo a fungovalo. Někde je to rozhodně potřeba poupravit a klidně se může zvolit i jiný přístup k implementaci. 
11 12
    - Určitě bude problém s tím, že nová šablona má jiný defaultní poměr stran, takže defaultní rozpoložení bude trochu jiné. 
......
41 42
- Přeskočit manuálně kolo
42 43
- Konstanty
43 44
- Svítící pozadí
45
- Název tasku
44 46

  
45 47
## TODO
46 48

  

Také k dispozici: Unified diff