Revize 363c9716
Přidáno uživatelem Milan Horínek před téměř 2 roky(ů)
workdir/HOW.md | ||
---|---|---|
2 | 2 |
|
3 | 3 |
1. Nastavit parametry `Task.Configuration` z předchozího `InputParams` |
4 | 4 |
- Je nutné dát MaxTime až za Rounds, protože MaxTime využívá Rounds k určení. Jinými slovy Rounds/NumRounds musí být jako první, protože jsou od něj odvozeny další výpočty v parseru. |
5 |
2. Nastavit konstanty |
|
5 |
2. Nastavit konstanty a inputy (textové řetězce)
|
|
6 | 6 |
- Hlavně pozor na nějaké defaultní hodnoty jako `DEFAULT INPUT DATA` |
7 | 7 |
- U mě byly defaultně vypnuty zvuky a snažil jsem se přijít na to, proč nefungují. |
8 | 8 |
- Kdyžtak tato data upravit podle potřeb šablony. |
9 |
- V inputu přidat všechny potřebné textové řetězce |
|
9 | 10 |
3. Předělat UI komponenty ze staré šablony v `Main > Canvas Game` do `Task > Task And Menu > Body > Task` |
10 | 11 |
- Nemusí to být úplně stejné, jen aby to stejně vypadalo a fungovalo. Někde je to rozhodně potřeba poupravit a klidně se může zvolit i jiný přístup k implementaci. |
11 | 12 |
- Určitě bude problém s tím, že nová šablona má jiný defaultní poměr stran, takže defaultní rozpoložení bude trochu jiné. |
... | ... | |
41 | 42 |
- Přeskočit manuálně kolo |
42 | 43 |
- Konstanty |
43 | 44 |
- Svítící pozadí |
45 |
- Název tasku |
|
44 | 46 |
|
45 | 47 |
## TODO |
46 | 48 |
|
Také k dispozici: Unified diff
Názvy tasku