Projekt

Obecné

Profil

« Předchozí | Další » 

Revize 2f08f42b

Přidáno uživatelem Milan Horínek před téměř 2 roky(ů)

Dodány pokyny ke skriptu a animacím

Zobrazit rozdíly:

workdir/HOW.md
6 6
    - Hlavně pozor na nějaké defaultní hodnoty jako `DEFAULT INPUT DATA`
7 7
        - U mě byly defaultně vypnuty zvuky a snažil jsem se přijít na to, proč nefungují.
8 8
        - Kdyžtak tato data upravit podle potřeb šablony.
9
3. Předělat UI komponenty ze staré šablony v `Main > Canvas Game` do `Task > Task And Menu > Body > Task`
10
    - Nemusí to být úplně stejné, jen aby to stejně vypadalo a fungovalo. Někde je to rozhodně potřeba poupravit a klidně se může zvolit i jiný přístup k implementaci. 
11
    - Určitě bude problém s tím, že nová šablona má jiný defaultní poměr stran, takže defaultní rozpoložení bude trochu jiné. 
12
    - U šablon, které měli vlastní _Time Bar_ nepředělávat, ale použít globální, který je v nové. 
13
4. Logika celé úlohy se ve staré šabloně nachází v souboru `Main.cs`, ale pozor __může být i rozdělena do dalších souborů jako například ekvivalent roundu (bývá tam pojmenovaný jinak jako třeba `Exam.cs`)__. Tuto logiku předělat do `TaskMainCamera.cs`. 
14
    - Základní fce by měli shodné, ale vždy upravené pro potřeby určité šablony. 
15
    - Osobně jsem některé vynechal a udělal jejich alternativy, protože mi přišli i zbytečné. 
16
    - Implementace jednotlivých funkcí se také může lišit podle toho, jak člověk vytvoří UI. 
17
    - Jednotlivé UI komponenty se do skriptu dostanou tak, že pro ně uděláte parametr v této třídě a tomu pak v Unity přiřadíte daný herní objekt. 
18
5. Animace
19
    - Animace lze překopírovat z `Assets/Animations`. Pozor však na to, že ve složce se nachází jak animace tak motiony, které jsou přižazeny jednotlivým stavům v animacích. ___Pozor__, toto přiřazení se však nepřenese a je ho potřeba vytvořit znovu!
20

  
21
_Poznámky:_
22

  
9 23
- Není to 1:1, spousta funkcí je custom made
10 24
    - Například stisk tlačítek dělám přes OnClick handler a sender
11 25
- Main.cs to TaskMainCamera.cs

Také k dispozici: Unified diff