Revize 2f08f42b
Přidáno uživatelem Milan Horínek před téměř 2 roky(ů)
workdir/HOW.md | ||
---|---|---|
6 | 6 |
- Hlavně pozor na nějaké defaultní hodnoty jako `DEFAULT INPUT DATA` |
7 | 7 |
- U mě byly defaultně vypnuty zvuky a snažil jsem se přijít na to, proč nefungují. |
8 | 8 |
- Kdyžtak tato data upravit podle potřeb šablony. |
9 |
3. Předělat UI komponenty ze staré šablony v `Main > Canvas Game` do `Task > Task And Menu > Body > Task` |
|
10 |
- Nemusí to být úplně stejné, jen aby to stejně vypadalo a fungovalo. Někde je to rozhodně potřeba poupravit a klidně se může zvolit i jiný přístup k implementaci. |
|
11 |
- Určitě bude problém s tím, že nová šablona má jiný defaultní poměr stran, takže defaultní rozpoložení bude trochu jiné. |
|
12 |
- U šablon, které měli vlastní _Time Bar_ nepředělávat, ale použít globální, který je v nové. |
|
13 |
4. Logika celé úlohy se ve staré šabloně nachází v souboru `Main.cs`, ale pozor __může být i rozdělena do dalších souborů jako například ekvivalent roundu (bývá tam pojmenovaný jinak jako třeba `Exam.cs`)__. Tuto logiku předělat do `TaskMainCamera.cs`. |
|
14 |
- Základní fce by měli shodné, ale vždy upravené pro potřeby určité šablony. |
|
15 |
- Osobně jsem některé vynechal a udělal jejich alternativy, protože mi přišli i zbytečné. |
|
16 |
- Implementace jednotlivých funkcí se také může lišit podle toho, jak člověk vytvoří UI. |
|
17 |
- Jednotlivé UI komponenty se do skriptu dostanou tak, že pro ně uděláte parametr v této třídě a tomu pak v Unity přiřadíte daný herní objekt. |
|
18 |
5. Animace |
|
19 |
- Animace lze překopírovat z `Assets/Animations`. Pozor však na to, že ve složce se nachází jak animace tak motiony, které jsou přižazeny jednotlivým stavům v animacích. ___Pozor__, toto přiřazení se však nepřenese a je ho potřeba vytvořit znovu! |
|
20 |
|
|
21 |
_Poznámky:_ |
|
22 |
|
|
9 | 23 |
- Není to 1:1, spousta funkcí je custom made |
10 | 24 |
- Například stisk tlačítek dělám přes OnClick handler a sender |
11 | 25 |
- Main.cs to TaskMainCamera.cs |
Také k dispozici: Unified diff
Dodány pokyny ke skriptu a animacím