1
|
## Postup
|
2
|
|
3
|
1. Nastavit parametry `Task.Configuration` z předchozího `InputParams`
|
4
|
- Je nutné dát MaxTime až za Rounds, protože MaxTime využívá Rounds k určení. Jinými slovy Rounds/NumRounds musí být jako první, protože jsou od něj odvozeny další výpočty v parseru.
|
5
|
- Pokud něco chybí, nastavit to napevno podle přechozí šablony (některé věci tam prostě nebyli variabilní).
|
6
|
2. Nastavit konstanty a inputy (textové řetězce)
|
7
|
- Hlavně pozor na nějaké defaultní hodnoty jako `DEFAULT INPUT DATA`
|
8
|
- U mě byly defaultně vypnuty zvuky a snažil jsem se přijít na to, proč nefungují.
|
9
|
- Kdyžtak tato data upravit podle potřeb šablony.
|
10
|
- V inputu přidat všechny potřebné textové řetězce
|
11
|
3. Předělat UI komponenty ze staré šablony v `Main > Canvas Game` do `Task > Task And Menu > Body > Task`
|
12
|
- Nemusí to být úplně stejné, jen aby to stejně vypadalo a fungovalo. Někde je to rozhodně potřeba poupravit a klidně se může zvolit i jiný přístup k implementaci.
|
13
|
- Určitě bude problém s tím, že nová šablona má jiný defaultní poměr stran, takže defaultní rozpoložení bude trochu jiné.
|
14
|
- U šablon, které měli vlastní _Time Bar_ nepředělávat, ale použít globální, který je v nové.
|
15
|
4. Logika celé úlohy se ve staré šabloně nachází v souboru `Main.cs`, ale pozor __může být i rozdělena do dalších souborů jako například ekvivalent roundu (bývá tam pojmenovaný jinak jako třeba `Exam.cs`)__. Tuto logiku předělat do `TaskMainCamera.cs`.
|
16
|
- Základní fce by měli shodné, ale vždy upravené pro potřeby určité šablony.
|
17
|
- Osobně jsem některé vynechal a udělal jejich alternativy, protože mi přišli i zbytečné.
|
18
|
- Implementace jednotlivých funkcí se také může lišit podle toho, jak člověk vytvoří UI.
|
19
|
- Jednotlivé UI komponenty se do skriptu dostanou tak, že pro ně uděláte parametr v této třídě a tomu pak v Unity přiřadíte daný herní objekt.
|
20
|
5. Animace
|
21
|
- Animace lze překopírovat z `Assets/Animations`. Pozor však na to, že ve složce se nachází jak animace tak motiony, které jsou přižazeny jednotlivým stavům v animacích. ___Pozor__, toto přiřazení se však nepřenese a je ho potřeba vytvořit znovu!
|
22
|
- Přidat svítící pozadí, které v předchozí šabloně se volá z Audio Playeru na success, tak tady ho dát normálně do `TaskMainCamera.cs`, kde je jako parametr `border`.
|
23
|
6. Skip/continue tlačítko
|
24
|
7. Výsledky
|
25
|
- Bacha je to rozděleno na round a task (bylo i v předchozí šabloně), kdy v round je vždy shrnutí kola a v tasku pak data z celé úlohy + se tam přidají data z těch kol.
|
26
|
8. Nápověda?
|
27
|
|
28
|
_Poznámky (i k současné šabloně):_
|
29
|
|
30
|
- Není to 1:1, spousta funkcí je custom made
|
31
|
- Například stisk tlačítek dělám přes OnClick handler a sender
|
32
|
- Tlačítko pokračovat jako @continue
|
33
|
|
34
|
## Co je hotovo
|
35
|
|
36
|
- Už jde přeskočit v learning phase
|
37
|
- Tlačítka se zamknou po každém špatném pokusu nebo při správném všechny
|
38
|
- Velikost u learning phase
|
39
|
- Škálování u options
|
40
|
- Zvuky
|
41
|
- Animace fungují
|
42
|
- "Exam over" a ukázání solutionu při vypršení timeru
|
43
|
- Správný text na `skip` tlačítku (_přeskočit/pokračovat_)
|
44
|
- Přeskočit manuálně kolo
|
45
|
- Konstanty
|
46
|
- Svítící pozadí
|
47
|
- Název tasku
|
48
|
- Zpracování výsledků
|
49
|
|
50
|
## TODO
|
51
|
|
52
|
- Využití všech vstupních hodnot
|
53
|
- Kontrola času
|
54
|
- Seed
|
55
|
- Adaptivní škálování podle stran
|
56
|
- Celkový herní čas?
|
57
|
- Vyčistit kód
|
58
|
- Zdokumentovat
|
59
|
- Nápověda?
|
60
|
|
61
|
## WHAT
|
62
|
|
63
|
- Kam jdou data z generátoru?
|
64
|
- Zpátky do configu
|
65
|
- Proč jsou tam někde "New" verze šablon
|
66
|
- Rozdělali kluci, ale o není to funkční, jen nějaký nástřel
|
67
|
|
68
|
## Co probrat?
|
69
|
|
70
|
- TimeBar časově úplně neodpovídá
|
71
|
- Nefunguje mi ten PopUpBox - renderuje se až za tím, co mám (resp moje prvky v Tasku nejsou vidět, ale jde na ně kliknout)
|