Projekt

Obecné

Profil

Stáhnout (839 Bajtů) Statistiky
| Větev: | Tag: | Revize:
1
// Textura.
2
uniform sampler2D texture;
3

    
4
// Typ grafickeho prvku, ktery je sdilen s VERTEX casti shader programu.
5
varying float v_Group;
6
// Intezita svetla pro dany vrchol.
7
varying float v_Light;
8
// Barva daneho vrcholu.
9
varying vec4 v_Color;
10
// Jaka UV souradnice odpovida danemu vrcholu (pouze u group >= 4, coz jsou zdi).
11
varying vec2 v_Coord;
12

    
13
// Pri kazdem prekresleni se zavola pro kazdy pixel.
14
void main()
15
{
16
    // Hodnota v_Group se pohybuje kolem nastavene konstanty.
17
    vec4 color;
18
    if (abs(v_Group - 5.0) < 0.00001)
19
    {
20
        // Zjistit barvu daneho rohu textury.
21
        color = texture2D(texture, v_Coord);
22
    }
23
    else
24
    {
25
        color = v_Color;
26
    }
27
    
28
    // Zduraznit osvetleni a urcit finalni barvu pixelu.
29
    gl_FragColor = vec4(clamp(color.xyz * 0.4 + color.xyz * 0.6 * v_Light, 0.0, 1.0), color.w);
30
}
(1-1/2)