Projekt

Obecné

Profil

« Předchozí | Další » 

Revize 04839796

Přidáno uživatelem Oto Šťáva před téměř 4 roky(ů)

Re #8906 - Server and client refactor

Zobrazit rozdíly:

deltarobot-vr/Assets/DeltaRobotVr/MainScript.cs
1
using System;
2
using UnityEngine;
3
using UnityEngine.SceneManagement;
4

  
5
namespace DeltaRobotVr
6
{
7
    public class MainScript : MonoBehaviour
8
    {
9
        private void Start()
10
        {
11
            SceneManager.LoadScene("BasicRoomScene", LoadSceneMode.Additive);
12
            Client.Instance.Start();
13
        }
14

  
15
        private void OnDestroy()
16
        {
17
            Client.Instance.Stop();
18
        }
19
    }
1
using UnityEngine;
2
using UnityEngine.SceneManagement;
3

  
4
namespace DeltaRobotVr
5
{
6
    
7
    /// <summary>
8
    /// Global script for the main scene.
9
    /// </summary>
10
    public class MainScript : MonoBehaviour
11
    {
12
        private void Start()
13
        {
14
            SceneManager.LoadScene("BasicRoomScene", LoadSceneMode.Additive);
15
            Client.Instance.Start();
16
        }
17

  
18
        private void OnDestroy()
19
        {
20
            Client.Instance.Stop();
21
        }
22
    }
20 23
}

Také k dispozici: Unified diff