Hodnocení projektu
Tým a komunikace¶
- ne zcela responsivní zákazník -> snaha týmu, ale bez eskalace -> nedorozumnění se projevili později
- uvnitř týmu z většiny ok
- aktivita v hledání řešení u mentora
- přínosné diskuze nad procesem a praktikami
- podíly práce 7:8:8:9
- slušné
Projekt¶
- ztížená situace nekomunikativním zástupcem zákazníka, nedorozuměním v požadavcích, které zákazník odsouhlasil a neznámými technologiemi
- přesto výsledek funkční a uspokojivý, ač rozsahově menší než měl být
- slušné
Postupy a praktiky¶
- code review, staundupy, retrospektivy
- test driven vývoj
- dobrý krizový management (odříznutí administrace a ceremonie ve prospěch produktu)
- změny rolí v krizovém stavu
- pozdní vykazování času
- dynamické přeplánování
- ze začátku nedorozumění o vztahu fáze-milník
- slušné
Technická kvalita¶
- retro, dokumentace API, procesní diagramy požadavků, GUI návrhy, logický a ERA model, UC diagramy, UC ID pro trasovatelnost, Architektura, dokumentace, sekundární wiki pro zadavatele, DSP, Vize, Plán
- feature branche, trasovatelnost, kategorie issues
- ze začátku učení se s Redmine, později kompetentní použití, na konci menší zaměření na Redmine, atd. kvůli snaze dohnat produkt
- excelentní
Komentáře