Projekt

Obecné

Profil

Hodnocení projektu

Přidáno uživatelem Petr Pícha před 5 měsíc(ů)

Hodnocení
9

Tým a komunikace

  • + komunikace a spolupráce
  • 0 jeden člen méně času než čekáno, 2 více -> probráno, tým s tím nemá problém -> nebudeme dále řešit
  • 0 obtížnost zákazníka - data pozdě, nároky na out of scope změny - (+) tým se s tím dobře vyrovnal
  • 2.5b

Projekt

  • - pomalejší rozjezd, pozdější start, díky tomu skončil projekt za deadlinem, ale srážky podle CW se neaplikují
  • + tah na produktu - z části daný zákazníkovou potřebou použít už v půlce projektu
  • + zákazník spokojen, produkt vyzkoušen už na 100+ reálných případech
  • 2.5b

Postupy a praktiky

  • + pozorovatelná zlepšení v průběhu
  • + sběhlost části týmu ve Scrumu (z práce)
  • - trochu lightweight proces, kde asi být nemusel (zápisy schůzek, retrospektivy)
  • 2b

Technická kvalita

  • - obecně artefaktů není moc, ani v moc dobré kvalitě, od zápisů schůzek se upustilo už měsíc před koncem projektu, návrh až na konci
  • + naopak kvalita toho, co jde k zákazníkovi velmi dobrá
  • + dobrá práce s VCS (tagy, CICD, commity, branche, merge)
  • + test-fix-release smyčka ve finálních fázích projektu
  • - na začátku chaos v ticketech (klasifikace atd.) -> (+) časem srovnáno
  • 2b

Otázky na tým (post-mortem review)

  • Co nevyhovovalo, nefungovalo, komplikovalo život
    • GitLab, trochu "manýry" zákazníka
  • V čem vidí tým největší přínos, co se naučili
    • sjednocení formátu ticketů a commitů
    • část týmu, která pracuje - komunikace se zákazníkem
    • část, která ne - práce v týmu

Použitý proces

ASWI std

Artefakty předané týmem

  • Předávací protokol - ANO
  • Archiv projektu - ANO

Datum schůzky (uzávěrky)

13.4.2024


Komentáře