Hodnocení 5. iterace
Hodnocení
8,5¶
Malus/Bonus¶
n/a
Doporučení¶
- soustředit se na dodání alespoň MVP - z procesu/správy Redmine ořezat to, co nepomáhá řízení a to, co nevede na výstupy pro zákazníka
- obecně vzato demo schůzky "rámují" iterace, takže v normálním projektu vyšší frekvence demo = vyšší frekvence kratších iterací
- spíše infomativní, ve specifickém kontextu projektu to není esenciální
Průběh a stav projektu¶
- negativa
- předposlední iterace bez IOC
- cca 85-90% server + 75-80% klient
- předposlední iterace bez IOC
- pozitiva
- ostatní předměty už by neměly zasahovat do poslední iterace --> je možné větší nasazení --> mělo by se stihnout, co je třeba
- aktivity odpovídají fázi projektu
- dotahování implementace, bugfixing, nástup testingu a dokumentací
- hodnocení: slušné 1,5
Iterace¶
- negativa
- odhad (byl obravský - 95h) o 40h mimo
- zdůvodněno v retrospektivě - kombinace horšího vykazování (při focusu na produkt není až takový problém) a konfliktu s jinými předměty
- přeplánování velké části do poslední iterace --> má 80h
- odhad (byl obravský - 95h) o 40h mimo
- pozitiva
- retrospektiva validní
- 55h, náplň odpovídá stavu projektu
- náplní plán na poslední iteraci odpovídá
- hodnocení: slušné 2
Technická kvalita¶
- negativa
- technické problémy zkomplikovali iteraci
- byly vyřešeny, ale ukazuje to na nedotaženou analýzu a LCA prototyp a špatnou správu rizik
- technické problémy zkomplikovali iteraci
- pozitiva
- postup při přeplánování
- vyřešení technických problémů
- plánované testování (unit + user)
- používání hierarchie ticketů, priorit a due date
- trasování commitů, branche, iterační tagy
- hodnocení: skvělé 2,5
Postupy a praktiky¶
- negativa
- nepodařil se standup
- v nejhorším by šlo řešit "offline" formou, jako retrospektiva
- nepodařil se standup
- pozitiva
- vyšší frekvence dema
- retrospektiva má opravdové SPI body (častější merge, atd.)
- "offline" retrospektiva kvůli nenalezení průniku časů
- odzkoušeno, že absence standupu vede na problémy typu "není přehled, kdo co dělá"
- hodnocení: skvělé 2,5
Použitý proces¶
ASWI std + vlastní business case
Datum schůzky¶
1.6.2021
Komentáře