Projekt

Obecné

Profil

Hodnocení 4. iterace

Přidáno uživatelem Petr Pícha před téměř 4 roky(ů)

Hodnocení
11

Malus/Bonus

n/a

Doporučení

  • projekt by se měl při 3 lidech dostat na minimálně 180h - možnost vyplnit šperkováním, experimenty, atd.
  • nicméne nebude-li nic prinášejícího cenu týmu/zákazníkovi, co dál dělat, a scope projektu bude aspoň na minimu --> poslední iterace se dá zkrátit

Průběh a stav projektu

  • pozitiva
    • povedlo se zapujčení HW - nyní přijde testování na něm/v labce
    • spokojenost zákazníka
    • nová aplikace nyní na úrovni původní implementace (podle plánu)
    • rozdělení záteže
  • další komentáre
    • současný stav nepředán zákazníkovi, ale po domluve s ním (není důvod, nemá jak vyzkoušet)
      • nicméně viděl demo video
  • hodnocení: skvělé 2,5

Iterace

  • negativa
    • burndown - dotahování věcí na poslední chvíli (už z minula) - obecně ale proces funguje/nezpůsobilo problémy
  • pozitiva
    • scope, odhady, náplň ok, cíle splněny
    • retrospektiva a plán další iterace ok
    • v plánu na príšte přibyde refactoring a uživatelská dokumentace
  • hodnocení: skvělé 2,5

Technická kvalita

  • pozitiva
    • update komunikačního protokolu
    • propojení Unity s C++
    • trasování, feature branche, iteracní tagy
    • již zavedené a neměné zacházení s tickety
    • videoukázka funkční aplikace na Youtube (link na wiki)
  • hodnocení: skvělé 3

Postupy a praktiky

  • pozitiva
    • bez zásadní změny, vše už je usazené, dobře nasazené pro kontext projektu
  • hodnocení: skvělé 3

Použitý proces

ASWI lightweight (díky skladbě týmu a nátuře projektu)

Datum schuzky

11.5.2021


Komentáře