Hodnocení 4. iterace
Hodnocení
11¶
Malus/Bonus¶
n/a
Doporučení¶
- projekt by se měl při 3 lidech dostat na minimálně 180h - možnost vyplnit šperkováním, experimenty, atd.
- nicméne nebude-li nic prinášejícího cenu týmu/zákazníkovi, co dál dělat, a scope projektu bude aspoň na minimu --> poslední iterace se dá zkrátit
Průběh a stav projektu¶
- pozitiva
- povedlo se zapujčení HW - nyní přijde testování na něm/v labce
- spokojenost zákazníka
- nová aplikace nyní na úrovni původní implementace (podle plánu)
- rozdělení záteže
- další komentáre
- současný stav nepředán zákazníkovi, ale po domluve s ním (není důvod, nemá jak vyzkoušet)
- nicméně viděl demo video
- současný stav nepředán zákazníkovi, ale po domluve s ním (není důvod, nemá jak vyzkoušet)
- hodnocení: skvělé 2,5
Iterace¶
- negativa
- burndown - dotahování věcí na poslední chvíli (už z minula) - obecně ale proces funguje/nezpůsobilo problémy
- pozitiva
- scope, odhady, náplň ok, cíle splněny
- retrospektiva a plán další iterace ok
- v plánu na príšte přibyde refactoring a uživatelská dokumentace
- hodnocení: skvělé 2,5
Technická kvalita¶
- pozitiva
- update komunikačního protokolu
- propojení Unity s C++
- trasování, feature branche, iteracní tagy
- již zavedené a neměné zacházení s tickety
- videoukázka funkční aplikace na Youtube (link na wiki)
- hodnocení: skvělé 3
Postupy a praktiky¶
- pozitiva
- bez zásadní změny, vše už je usazené, dobře nasazené pro kontext projektu
- hodnocení: skvělé 3
Použitý proces¶
ASWI lightweight (díky skladbě týmu a nátuře projektu)
Datum schuzky¶
11.5.2021
Komentáře