Projekt

Obecné

Profil

Hodnocení 4. iterace

Přidáno uživatelem Petr Pícha před více než 3 roky(ů)

Hodnocení
9,5

Malus/Bonus

n/a

Doporučení

  • testování je nutné ale jde o to promyslet do jaké míry je v kontextu projektu možné
  • paralelní, na sobě závislé týmy je cenná zkušenost, + v projektu se dobře projevil význam oboustraně otevřené a jasné komunikace
    • na začátku dojem od zákazníka, že je vše ready, ve skutečnosti se spousta dodělávala za běhu/měnila pod rukama

Průběh a stav projektu

  • pozitiva
    • vykrystalizovaná akceptační kritéria
    • posun ve funkčnosti na základě minulého dema
    • pokryta většina UC
    • v příští iterace IOC + finální 1týdenní iterace na uzávěrku
    • po nějaké delší době (projekt je malý) vypořádání se se současnou prací týmu na FE a zákazníka na FE
    • výrazné dohnání skluzu až na několik nízkých priorit - téměř zpět na původním plánu
    • zapracování feedbacku z minula
  • hodnocení: slušné 2

Iterace

  • pozitiva
    • retrospektiva ok
    • cíle hrubě splněny (pár nižší priorit přeplánováno)
    • odhad je v relaci
    • 60h, náplň odpovídá
    • validní plán 5. iterace - už teď 1/3 hotová
  • další komentáře
    • burndown +- rock-edge, ale dáno okolnostmi/retro/diskuze
  • hodnocení: skvělé 2,5

Technická kvalita

  • pozitiva
    • iterační tag (duplikát možná kvůli procesu natahování repo dat do Redmine)
    • branche, commit messages, trasování commitů
    • testovat se chce, jen jsou poměrně úzké možnosti jak -> možná jediná schůdná jsou manuální FE testy podle test casů
    • vyřešení problému s přenositelností mezi prohlížeči - různé formáty datumu
    • produkt doznal viditelného vylepšení
  • další komentáře
    • kategorizace ticketů stále není jasná, ale v tuhle chvíli už je nepodstatná, správně se zaměřuje hlavně na produkt
    • skokové vykazování času má v tomto případě svoje důvody
  • hodnocení: skvělé 2,5

Postupy a praktiky

  • pozitiva
    • v retro zlepšení práce s VCS
    • zájem o bezpečnost, ač se řeší jen FE a je to na straně zákazníka - naivita zákazníka stylem "nikdo nezadá souřadnice ve špatném formátu"
    • odstranění PNJ :)
      • dotazy na to co je třeba, nespoléhá se na backend
      • každý endpoint jiný formát data
      • informace o doimplementovaných BE endpointech roztříštěné mezi kanály - momentálně už se povedlo dokonvergovat ke snesitelnému stavu
      • zákazník upravil wiki a nedal o tom nikomu vědět - odhalilo se náhodou
      • studium dokumentace se ukázalo jako zbytečné - neodpovídala realitě
  • hodnocení: skvělé 2,5

Použitý proces

ASWI std

Datum schůzky

7.5.2021


Komentáře