Hodnocení 4. iterace
Hodnocení
9,5¶
Malus/Bonus¶
n/a
Doporučení¶
- testování je nutné ale jde o to promyslet do jaké míry je v kontextu projektu možné
- paralelní, na sobě závislé týmy je cenná zkušenost, + v projektu se dobře projevil význam oboustraně otevřené a jasné komunikace
- na začátku dojem od zákazníka, že je vše ready, ve skutečnosti se spousta dodělávala za běhu/měnila pod rukama
Průběh a stav projektu¶
- pozitiva
- vykrystalizovaná akceptační kritéria
- posun ve funkčnosti na základě minulého dema
- pokryta většina UC
- v příští iterace IOC + finální 1týdenní iterace na uzávěrku
- po nějaké delší době (projekt je malý) vypořádání se se současnou prací týmu na FE a zákazníka na FE
- výrazné dohnání skluzu až na několik nízkých priorit - téměř zpět na původním plánu
- zapracování feedbacku z minula
- hodnocení: slušné 2
Iterace¶
- pozitiva
- retrospektiva ok
- cíle hrubě splněny (pár nižší priorit přeplánováno)
- odhad je v relaci
- 60h, náplň odpovídá
- validní plán 5. iterace - už teď 1/3 hotová
- další komentáře
- burndown +- rock-edge, ale dáno okolnostmi/retro/diskuze
- hodnocení: skvělé 2,5
Technická kvalita¶
- pozitiva
- iterační tag (duplikát možná kvůli procesu natahování repo dat do Redmine)
- branche, commit messages, trasování commitů
- testovat se chce, jen jsou poměrně úzké možnosti jak -> možná jediná schůdná jsou manuální FE testy podle test casů
- vyřešení problému s přenositelností mezi prohlížeči - různé formáty datumu
- produkt doznal viditelného vylepšení
- další komentáře
- kategorizace ticketů stále není jasná, ale v tuhle chvíli už je nepodstatná, správně se zaměřuje hlavně na produkt
- skokové vykazování času má v tomto případě svoje důvody
- hodnocení: skvělé 2,5
Postupy a praktiky¶
- pozitiva
- v retro zlepšení práce s VCS
- zájem o bezpečnost, ač se řeší jen FE a je to na straně zákazníka - naivita zákazníka stylem "nikdo nezadá souřadnice ve špatném formátu"
- odstranění PNJ :)
- dotazy na to co je třeba, nespoléhá se na backend
- každý endpoint jiný formát data
- informace o doimplementovaných BE endpointech roztříštěné mezi kanály - momentálně už se povedlo dokonvergovat ke snesitelnému stavu
- zákazník upravil wiki a nedal o tom nikomu vědět - odhalilo se náhodou
- studium dokumentace se ukázalo jako zbytečné - neodpovídala realitě
- hodnocení: skvělé 2,5
Použitý proces¶
ASWI std
Datum schůzky¶
7.5.2021
Komentáře