Hodnocení 3. a 4. iterace
Hodnocení
10,5 (3. iterace) + 9,5 (4.iterace)¶
Malus/Bonus¶
- potenciální bonusy (o přidělení se bude rozhodovat na konci projektů)
- vyzkoumání spent timu přes commit message (zanést do Redmine manuálu)
- pokročilá práce s CI/CD (včetně test coverage, ovládání přes commity, atd.)
Doporučení¶
- zvážit přidání iteraci (i třeba kratší) - prostor na to je
Průběh a stav projektu¶
- negativa
- lehký skluz kvůli 4týdenní nemoci vedoucího týmu a souběhu s ostatními předměty
- pozitiva
- cca 40-50% implementace - core hotový, BE správy cílů z části (datová + část aplikační)
- průběžné testování
- komunikace dovnitř i ven
- zapracování relevantního feedbacku z minula
- obecně dobré zvládnutí obtížné situace s táhlou nemocí vedoucího týmu
- další komentáře
- problémy s časovými průniky
- hodnocení: skvělé 2,5
Iterace¶
- negativa
- ve 4. iteraci se pár věcí nestihlo a objevili bugy - díky většině práce o víkendech (před koncem iterace) se na ně nestihlo reagovat
- pozitiva
- retrospektivy validní - vyřešní problémů se dá určit tím, že se neopakují v další iteraci
- plán na 5. iteraci validní
- solidní odhady (u 4. iterace větší rozdíl díky nerealizovanému meetingu)
- náplň, scope ok
- další komentáře
- burndowny řešeny v diskuzi na minulé review --> z většiny irelevantní
- ve 3. iteraci nebylo demo (vytíženost zadavatele)
- hodnocení: 3. iterace - skvělé 3, 4. iterace - slušné 2
Technická kvalita¶
- pozitiva
- přihlašování před active directory (MS) + správa lokálních uživatelů jako NTH feature "zdarma"
- specifikace testů pro core i modul
- trasovatlenost commit-ticket
- kategorie ticketů
- řešení přesunu tasků mezi iteracemi
- obsáhlé popisy ticketů (kde vhodno)
- vykazování času přes commit message
- pokročilé CI/CD (kterým se na midterm inspiroval i další tým) pro interní potřeby
- přeplánování nestihlých ticketů (přes kopie s upravenou výchozí pozicí)
- hodnocení: skvělé 2,5
Postupy a praktiky¶
- pozitiva
- demo
- zvládlo se efektinvě za obě iterace nejednou
- komunikace skluzu --> příprava zákazníka na možné vynéchání NTH funkčnosti (druhého modulu)
- plánované testování na straně uživatele
- posílání výsedků zipem z interního CI/CD je snažší než se snažit probít na interní server zákazníka
- obecně komunikace a věcná domluva
- myšlení "co když?" kolem produktu
- domluvení schůzek předem
- tagy ne iterační, ale featurové (dá se považovat za úpravu procesu)
- uvažování scopu při plánování (oprava od minule)
- demo
- další komentáře
- zbytek viz minulé iterace (dodržování toho, co má smysl)
- hodnocení: skvělé 2,5
Použitý proces¶
ASWI std
Datum schůzky¶
28.4.2021, 3. + 4. iterace
Komentáře