Hodnocení 3. iterace
Hodnocení
10¶
Malus/Bonus¶
n/a
Doporučení¶
- klást důraz na získání přístupu/zapůjčení HW (viz demo) a překlopení do Unity za účelem odstranění hlavních rizik
- zjistit přesné termíny řádného a mezního data odevzdání od p. Brady přes veřejný kanál na Teams
Průběh a stav projektu¶
- pozitiva
- LCOA
- plán formou roadmap
- další iterace se dostane na paritu s původním řešením (MVP)
- 5. iterace na funkční vylepšení
- 6. na předání (zkrácená, závisí na deadline viz výše)
- IOC se bude špatně definovat, ale průběhu projektu to nevadí (nejspíš IOC= stabilní MVP)
- komunikace ok
- dělba práce
- projekt on track
- prototyp hotový, ale bez HW a Unity nemá cenu ukazovat/posílat (leda by to zákazník chtěl)
- hodnocení: skvělé 2,5
Iterace¶
- negativa
- burndown schod na konci - řešeno v retro
- pozitiva
- cíle splněny
- odhady ok, náplň ok, rozsah ok
- retrospektiva validní - řešení problémů z minula, identifikace problému, řešení na příště
- plán na další iteraci validní (scope, náplň)
- další komentáře
- většina práce na konci iterace kvůli kolizi s ostatními předměty
- hodnocení: skvělé 2
Technická kvalita¶
- pozitiva
- updaty komunikačního protokolu
- funkční prototyp - C++ + C# (zatím bez Unity)
- iterační tagy i zpětně
- trasování commit-ticket, commit messages
- používání mezilehlých due date, description v rámci potřeby, návaznosti ticketů
- Architektura jen lehká (1 diagram + protokol), ale potvrzená prototypem, pro další pohledy není důvod
- hodnocení: skvělé 2,75
Postupy a praktiky¶
- pozitiva
- vedení na ASWI straně, věcná stránka na ZSWI
- některé "oficiality" z procesu ignorovány, ale ne bez rozmyslu (zdůvodněno kontextem) a projektu to prospívá
- hodnocení: skvělé 2,75
Použitý proces¶
ASWI std - lightweight verze (některé vedlejší praktiky/artefakty bez přínosu vypuštěny, nižší úroveň ceremonie)
Datum schůzky¶
27.4.2021
Komentáře