Projekt

Obecné

Profil

Akce

Task #8505

uzavřený

Analyze trajectory curve rendering

Přidáno uživatelem Oto Šťáva před téměř 4 roky(ů). Aktualizováno před téměř 4 roky(ů).

Stav:
Closed
Priorita:
Normal
Přiřazeno:
Jakub Hejman
Cílová verze:
Začátek:
2021-03-29
Uzavřít do:
% Hotovo:

100%

Odhadovaná doba:
5.00hod
Tags:

Popis

Find out, how the Qt application renders the trajectory + analyze how to do that in Unity

Aktualizováno uživatelem Oto Šťáva před téměř 4 roky(ů)

  • Přiřazeno nastaven na Jakub Hejman

Aktualizováno uživatelem Jakub Hejman před téměř 4 roky(ů)

Prvotní analýza renderování křivky trajektorie:

Relevantní části Qt aplikace:
Sources/mainwindow.cpp:359
-> metoda curveGenerateClicked() - reakce na zmáčknutí tlačítka generace křivky, spustí dialog s nastavením a nakonec volá setCurveData()
-> metoda setCurveData() - načte, nebo generuje křivku, zde se dá vyčíst jak generovat samotné body křivek
Nějaké transformace křivek jsou provedeny v setCurveData(), ale další v Scene::setCurve(), při implementaci bude potřeba zvážit, jak mají tyto transformace adaptovány do Unity aplikace.

Poznámky k komunikačnímu protokolu: * Qt aplikace umí generovat základní křivky
-> V tomto případě jsou nejspíše dané několika parametry: typ, úhel sklonu, směr rotace, Úroveň Pronace/Supinace
-> (Přehledně si lze udělat obrázek ve formuláři curvedialog.ui)

  • Qt aplikace umí načíst křivku ze souboru
    -> V tomto případě by bylo potřeba poslat všechny body křivky v zprávě o proměnlivé délce

Renderování v Unity:
Nejlepší varianta mi přijde využít Unity komponentu
LineRenderer
+ umí jednoduše vykreslit křivku, z kódu stačí nastavit pole bodů
+ spousta možností konfigurace z editoru
- nevím předem, jestli se nemohou vyskytnout potíže, že by to např. něco neumělo

Pak jsou další varianty:
Vytvoření vlastní geometrie
Přímé kreslení pomocí GL (https://docs.unity3d.com/2020.3/Documentation/ScriptReference/GL.LINES.html)
- obě varianty by měly být relativně náročné, ale rychlé
Vykreslení na dvojrozměrné plátno v prostoru
- generované křivky jsou dvojrozměrné, zdálo by se, že v případě potíží by to mohlo stát za úvahu

Aktualizováno uživatelem Oto Šťáva před téměř 4 roky(ů)

  • Stav změněn z New na Assigned

Aktualizováno uživatelem Jakub Hejman před téměř 4 roky(ů)

  • Stav změněn z Assigned na Resolved
  • % Hotovo změněn z 0 na 100

Aktualizováno uživatelem Oto Šťáva před téměř 4 roky(ů)

  • Stav změněn z Resolved na Closed
Akce

Také k dispozici: Atom PDF