Projekt

Obecné

Profil

Akce

Enhancement #645

uzavřený

Feature #643: Mapa hvězdného systému

[JS] Implementace prototypu zobrazení hvězdného systému

Přidáno uživatelem Martin Štěpánek před téměř 13 roky(ů). Aktualizováno před více než 12 roky(ů).

Stav:
Closed
Priorita:
Normal
Přiřazeno:
-
Kategorie:
GameUI
Cílová verze:
Začátek:
2011-08-25
Uzavřít do:
2011-08-26
% Hotovo:

100%

Odhadovaná doba:
(Celkem: 20.00hod)
Severity:
Importance:
Tags:

Popis

Implementace prototypu zobrazení hvězdného systému.

Načte xml soubor ze serveru a zobrazí 2d obrázek hvězdného systému s planetami, jejich popisy a dráhami.

Využít jquery a svg.

Neobsahuje animaci.


Dílčí úkoly 3 (0 otevřených3 uzavřených)

Enhancement #654: [JS] Implementace načtení XML souboru hvězdného systému (klient).ClosedMartin Štěpánek2011-08-252011-08-25

Akce
Enhancement #655: [JS] Implementace statického zobrazení hvězdného systémuClosedMartin Štěpánek2011-08-262011-08-26

Akce
Enhancement #670: [JS][C#] Implementace propojení hvězdných systémů červími děramiClosed2011-10-06

Akce

Související úkoly

blokuje Enhancement #646: [JS][C#] Implementace pohybu planetClosedMartin Štěpánek2011-08-16

Akce
blokován Task #627: Navrhnout xml formát pro popis hvězdného systému.ClosedAnton Dekterov2011-08-03

Akce
blokuje Feature #647: Zobrazování kontextových informací objektů na MHS.ClosedJan Dyrczyk2011-08-16

Akce

Aktualizováno uživatelem Martin Štěpánek před více než 12 roky(ů)

  • Kategorie nastaven na GameUI

Aktualizováno uživatelem Martin Štěpánek před více než 12 roky(ů)

  • Cílová verze změněn z Iterace 0 na Backlog

Nestihlo se, přesun do Backlogu.

Aktualizováno uživatelem Martin Štěpánek před více než 12 roky(ů)

  • Předmět změněn z Implementace prototypu zobrazení hvězdného systému na [JS] Implementace prototypu zobrazení hvězdného systému

Aktualizováno uživatelem Martin Štěpánek před více než 12 roky(ů)

  • Cílová verze změněn z Backlog na Iterace 2

Aktualizováno uživatelem Martin Štěpánek před více než 12 roky(ů)

  • Cílová verze změněn z Iterace 2 na Iterace 3

Zdržení kvůli #670

Aktualizováno uživatelem Petr Vogl před více než 12 roky(ů)

  • Cílová verze změněn z Iterace 3 na Iterace 4

Aktualizováno uživatelem Martin Štěpánek před více než 12 roky(ů)

  • Stav změněn z New na Closed

Endpoint červích děr přidány v r175.

Akce

Také k dispozici: Atom PDF