Task #1746
uzavřenýImplementovat NPC přepravce
60%
Popis
Počítačem řízené lodě létající po daných obchodních trasách, přepravující a prodávající zboží na volném trhu.
Aktualizováno uživatelem Pavel Fakan před asi 11 roky(ů)
- Cílová verze nastaven na ZSWI - obchod Iterace 3
Aktualizováno uživatelem Pavel Fakan před asi 11 roky(ů)
- Stav změněn z Assigned na Accepted
- % Hotovo změněn z 0 na 10
Vytvořeny třídy Shipper.cs v Core.Entities, Core.Game + zamyšlení a diskuze se zadavatelem jak vyřešit proměnný počet přepravců ve hře.
Aktualizováno uživatelem Pavel Fakan před asi 11 roky(ů)
- % Hotovo změněn z 10 na 30
Pridana metoda pro vytvoreni prepravcu pri startu serveru + metody pro pridani a odebrani prepravcu ze hry, upraveny tridy Shipper v Entities a Game. Pridana metoda neuspesne se pokousejici primet prepravce letat mezi planetami - pada na null pointer exception.
TODO : zprovoznit letani, pridat nakup a prodej
Aktualizováno uživatelem Pavel Fakan před asi 11 roky(ů)
- Přiřazeno nastaven na Pavel Fakan
- % Hotovo změněn z 30 na 50
Upraveny třídy Shipper v Entities aby odpovídali potřebám metod, které s nimi pracují
Upravena metoda createShippers ve WorldManager.cs - třída nyní nevytváří nefunkční přepravce.
Upravena metoda startShippers v GameServer.cs - jiz funguje létání přepravců mezi planetami.
Přidána proměnná shippersPerStarsystem určující počet přepravců vytvořených při startu serveru v každém starsystemu
TODO: nakup/prodej zboží na planetách, naplánovaní letu k další planetě
Aktualizováno uživatelem Pavel Fakan před asi 11 roky(ů)
- Uzavřít do nastaven na 2013-04-23
Aktualizováno uživatelem Pavel Fakan před asi 11 roky(ů)
- Stav změněn z Accepted na Closed
- % Hotovo změněn z 50 na 60
Task uzavřen, dokončení tasku přesunuto do Iterace 4