Task #1744
uzavřenýImplementovat NPC obchodníka
70%
Popis
Implementovat NPC obchodníka, sídlícího na každé planetě, který nabízí a poptává zboží různého druhu s měnícími se cenami podle ekonomického systému.
Aktualizováno uživatelem Pavel Fakan před asi 11 roky(ů)
- Cílová verze nastaven na ZSWI - obchod Iterace 2
Aktualizováno uživatelem Barbora Hourová před asi 11 roky(ů)
- % Hotovo změněn z 0 na 10
Aktualizováno uživatelem Barbora Hourová před asi 11 roky(ů)
- % Hotovo změněn z 10 na 20
TradeController přesunut do Areas a přidán do ContextPanel.js
vytvořen Views/Trade/_BuySell.cshtml
Aktualizováno uživatelem Barbora Hourová před asi 11 roky(ů)
- % Hotovo změněn z 20 na 50
vytvořeny Views/Trade/_Buy.cshtml a Views/Trade/_Sell.cshtml pro zobrazení obchodu
upraven TradeController tak, aby zobrazoval Views a volal akce
upraveny akce CargoBuy.cs a CargoSell.cs tak, aby vyhovovaly volání z TradeController
do Gameserveru přidán testovací sklad
Aktualizováno uživatelem Barbora Hourová před asi 11 roky(ů)
- % Hotovo změněn z 50 na 70
CargoBuy.cs - upraveno tak, aby vyhovovalo parametrům, posílaným z TradeController.cs; změněno Storehouse z Game.Storehouse na Entities.Storehouse; několik testovacích výpisů
CargoSell.cs - podobné jako CargoBuy.cs
GameServer.cs - upraveny drobnosti (zboží) v testovací základně na Terra; sklad je v základně uložen přes Land vytvářenou novou metodou createTestLand()
_ShipDetail.cshtml - upraven tak, aby, když v lodi není žádné Cargo, neházel chybu a neshazoval hru
_Buy.cshtml - upraven tak, aby používal skutečný Storehouse ze základny, kterou má hráč právě vybranou
Aktualizováno uživatelem Pavel Fakan před asi 11 roky(ů)
- Stav změněn z Assigned na Closed
Aktualizováno uživatelem Pavel Fakan před asi 11 roky(ů)
- Uzavřít do nastaven na 2013-04-23
- Přiřazeno nastaven na Barbora Hourová