Fóra » Projekt Space Traffic »
Zadání OPSWI 2012
Přidáno uživatelem Martin Štěpánek před téměř 12 roky(ů)
Je třeba vyřešit ty zadání OPSWI, takže bych to ubdělal touto formou.
Do DP jsem doporučil tyhle zadání:
1. Implementace jazyka StarshipBasic
Jazyk vychází ze Sinclair Basic, je popsán v mojí DP včetně způsobu zpracování, takže tam problém moc nevidim
2. Implementace pohybu lodí
To je trochu vágní formulace, je to myšleno spíš jako základní obchod. Asi bych to vymezil spíš takhle:- nálup lodi bez customizace (jen předdefinované Shipunto)
- jejich správa (seznam a kde jsou/co dělají)
- minimální implementace základny (minimální ve smyslu její objektové reprezentace nutné pro ten zbytek)
- poslání lodi na cestu (fly to, plánovač cesty je hotov, mechanismus její vykonávání navržen, grafika dodělat)
- nakupování a prodej u NPC obchodníka, fixní ceny pro demonstraci funkce
Popisy najdete v Architektura a implementace webové hry pro více hráčů, podkap. 4.6 a příloha C.
Dotazy sem.
Odpovědi (4)
RE: Zadání OPSWI 2012 - Přidáno uživatelem Pavel Bořík před téměř 12 roky(ů)
Ahoj, dík za info. Chtěl jsem se zeptat zda by jsme mohli udělat nějakou schůzku v příštím týdnu abychom mohli jít za Bradou s lepší představou. Tvoji DP si přečtu a doplním sem případné dotazy.
Pavel
RE: Zadání OPSWI 2012 - Přidáno uživatelem Martin Štěpánek před téměř 12 roky(ů)
Jako třetí zadání by šlo udělat stavbu budov, sklad a továrny.
- implementace nákupu pozemků (pouze nákup)
- implementace stavby budov - rozhraní
- formát pro definici zboží a továren
- základní funkce skladu bez automatického prodeje (jen pro potřeby továren)
- generování produktů v továrnách.
RE: Zadání OPSWI 2012 - Přidáno uživatelem Martin Štěpánek před téměř 12 roky(ů)
- Analyzujte úlohu programování lodí v jazyku Starship Basic ve hře Space Traffic.
- Navrhněte interpreter tohoto jazyka a jeho integraci do systému hry.
- Navrhněte uživatelské rozhraní pro vytváření programů ve hře.
- Zajistěte implementaci výše uvedených funkionalit.
RE: Zadání OPSWI 2012 - Přidáno uživatelem Martin Štěpánek před téměř 12 roky(ů)
- Seznamte se s předchozí prací na problematice pohybu kosmických lodí v projektu webové hry Space Traffic.
- Implementujte nákup kosmické lodi (GUI, logika, ukládání dat).
- Implementujte správu lodi ve smyslu seznamu vlastněných lodí a informace o jejich stavu.
- Implementujte pohyb lodi po zadané trase (GUI pro zadání trasy, logika obsluhující let, přistání, persistence stavu).
- Implementujte základní funkcionalitu pro zboží, základny a NPC obchodníka s fixními cenami pro demonstraci hratelnosti hry.